logo
ucho   logo bip
Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
 
STAROSTWA POWIATOWEGO W KOŚCIANIE
 
al. Tadeusza Kościuszki 22
64-000 Kościan
tel. 65-511-08-84
pok. 22, 24
 
Godziny urzędowania:
w poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 16.00
od wtorku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00
 
Wydziałem kieruje Geodeta Powiatowy - Naczelnik Wydziału
Czesław Marcinkowski
 
Zastępca Naczelnika Wydziału
Paweł Wachowiak
 
 
W skład Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami wchodzą następujące referaty:
 
-    Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - GN-I do którego należy prowadzenie spraw związanych z powiatowym zasobem geodezyjnym i kartograficznym, koordynowaniem usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu, zakładaniem osnów szczegółowych, ochroną znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych, tworzeniem, prowadzeniem i udostępnianiem baz danych a także standardowych opracowań kartograficznych, przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz obsługą interesantów.
 
-    Referat ds. Gospodarki Nieruchomościami - GN-II do którego należy prowadzenie spraw w zakresie gospodarki nieruchomościami powiatu i Skarbu Państwa, postępowania wywłaszczeniowego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz obsługą interesantów.
 
 
1. Do zadań poszczególnych stanowisk pracy Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej należy:
 
     1) na stanowisku Kierownika Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
(tel. 65 511 08 84, wew. 21, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
2) na stanowisku do spraw prowadzenia graficznej części bazy danych:
(tel. 65 511 08 84, wew. 21, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
3) na stanowiskach do spraw ewidencji gruntów i budynków:
(tel. 65 511 08 84, wew. 24, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
4) na stanowisku do spraw ewidencji gruntów i budynków oraz klasyfikacji gruntów:
(tel. 65 511 08 84, wew. 21, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
5) na stanowiskach do spraw obsługi interesantów i naliczania opłat:
(tel. 65 511 08 84, wew. 19, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
6) na stanowiskach do spraw obsługi geodetów i naliczania opłat:
(tel. 65 511 08 84, wew. 20, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
7) na stanowisku do spraw weryfikacji opracowań geodezyjnych i kartograficznych oraz koordynacji usytuowania sieci uzbrojenia terenu:
(tel. 65 511 08 84, wew. 20, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
8) na stanowiskach do spraw obsługi powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego:
(tel. 65 511 08 84, wew. 21, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
9) na stanowisku pomocniczym do spraw archiwum:
(tel. 65 511 08 84, wew. 22, pok. 24)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
 
2. Do zadań poszczególnych stanowisk pracy Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami należy:
 
      1) na stanowisku Kierownika Referatu ds. Gospodarki Nieruchomościami:
(tel. 65 511 08 84, wew. 23, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
2) na stanowisku do spraw gospodarowania gruntami rolnymi i ochrony gruntów rolnych:
(tel. 65 511 08 84, wew. 23, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
3) na stanowisku do spraw gospodarowania nieruchomościami oraz lokalami:
(tel. 65 511 08 84, wew. 23, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
4) na stanowisku do spraw komunalizacji mienia i odszkodowań:
(tel. 65 511 08 84, wew. 23, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
 
3. Do zadań stanowiska do spraw administracyjno - organizacyjnych należy:
(tel. 65 511 08 84, wew. 20, pok. 22)
Opis stanowiska: (pdf, doc)
 
Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Mikołaj Szymkowiak
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Krzysztof Ślotała (19/04/2013 09:22:19)
  • zaakceptowanie tresci informacji: Krzysztof Ślotała (21/07/2014 12:45:58)
  • ostatnia zmiane tresci wiadomosci: Krzysztof Kruszyna (08/08/2017 11:19:30)